jednorázové Workouty

21. května 2013 v 19:05 | del Christie |  Diary
Jsem hrozná, fakt. Nikdy nevydržím u žádnýho workoutu ! :D
JIll Michaels 30 day shred mě nebavil level 1 už po 3 dnech, ani druhej mě nebavil ani třetí... :D
Takže jsem dělala VÝZVU s dřepy. Začalo se na 50 dřepech a každý den se 5 přidávalo. No, nevydržtela jsem ani týden.
Takže odteď -
Každý den jiný workout na jinou část těla.
Začnu břichem a to ne za 5 minut, ne zítra, ale TEĎ ! :)

Tohle první je tak na rozehřátí a to jsem ho ještě dělala 2x , protože je nic moc, ale ty svaly jdou pekně cítít, když to uděláte 2x a na rozehřátí je to fajn. :)



A pak 10 minutek tohohle a je to ok :)

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Lisa^^ Lisa^^ | Web | 21. května 2013 v 19:09 | Reagovat

Cvičení Jill Michaels cvičím pořád a neskutečně mě to nebaví :D Jediný, na co myslím je "ať už je konečně konec" :D
Ale tohle cvičení nevypadá špatně, asi to vyzkouším ;)

2 del Christie del Christie | Web | 21. května 2013 v 19:10 | Reagovat

[1]:
Všichni si to hrozně chválí, ale mě to hroooozně nebaví, je to strašná nuda :D
Prostě potřebuju cvičit něco, co mě chytne :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama